Kjempefin snømann! Min sønn ønsker seg en strikket snømann men det er vanskelig å finne oppskrift på det. Deler du oppskriften? Du kan eventuelt maile meg på terreite@online.no
Tova votter som er strikket i NYDELIG finull fra Estland. Brukte dobbelt garn og strikka to votter samtidig for å få vottene litt like i fargen. Ble godt fornøyd! Disse vottene er strikka etter samme mønster, men her har jeg brukt "fritidsgarn" fra Sandnes. Disse vottene ble litt større etter toving. Favorittgarnet av disse to blir finull! Jeg tova med MILO i maskin på 40 grader. Mønsteret finner du her.
Er helt sikker på at Kalle blir glad for ei snøkone til selskap :)
SvarSlettSå nusselig!
SvarSlettKjempefin snømann! Min sønn ønsker seg en strikket snømann men det er vanskelig å finne oppskrift på det. Deler du oppskriften? Du kan eventuelt maile meg på terreite@online.no
SvarSlettHilsen Tone
http://www.jeangreenhowe.com/christmas.html
SvarSlettHei Tone, takk for det! Du finner mønster til snømannen i heftet til Jean Greenhowe :o)
Hei. Hvilket garn strikket du den i?
SvarSlettKjempefin:) hvilket garn er den i?
SvarSlettKan man få mønster forsatt for har mistet det je hadde
SvarSlett