Nisseklær og nissestreker desember 26, 2014 Nisseklær til Anna og Signe. Først fikk de genser og kort-lue. Lille julaften fikk de lang-luer også. Hadde de nisset nok nissestreker tro? Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer nragnhild29. desember 2014 kl. 15:29Heldige Anna og Signe - fine smånisser det tenke e :)SvarSlettSvarSvarLegg til kommentarLast inn mer ... Legg inn en kommentar
Heldige Anna og Signe - fine smånisser det tenke e :)
SvarSlett